1.1. Nekokybiškų prekių keitimo, grąžinimo ir trūkumų šalinimo tvarka vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, įskaitant Mažmeninės prekybos taisykles bei kitus galiojančius teisės aktus.
1.2. Norėdamas grąžinti arba pakeisti prekę, Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją elektroniniu paštu info@4body.lt, nurodydamas užsakymo numerį ir grąžinimo ar keitimo priežastį.
1.3. Tuo atveju, jeigu prekė grąžinama dėl gamybinio broko ar kokybės neatitikimų, jos grąžinimo išlaidas padengia Pardavėjas. Jeigu prekė grąžinama be objektyvios kokybės priežasties – prekių siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
1.4. Grąžinama prekė turi būti įsigyta ne seniau kaip prieš 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo jos pristatymo Pirkėjui dienos ir privalo būti pilnos komplektacijos. Rinkiniai ar akcijų metu įsigytos prekės negali būti grąžinamos dalimis.
1.5. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nepažeista, nepraradusi prekinės išvaizdos, su visomis originaliomis etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir originalia pakuote.
1.6. Jeigu grąžinama prekė yra kokybiška, tačiau Pirkėjas nebenori ja naudotis (nepatiko, netiko ir pan.), visas su grąžinimu susijusias išlaidas padengia Pirkėjas.
1.7. Pardavėjas, gavęs ir patikrinęs grąžinamą prekę, įsipareigoja grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
1.8. Prekės grąžinimo terminas skaičiuojamas nuo prekės gavimo dienos:
jei užsakymas buvo sudarytas iš vienos prekės – nuo jos gavimo dienos;
jei užsakymas sudarytas iš kelių prekių, pristatomų atskirai – nuo paskutinės prekės gavimo dienos;
jei prekė pristatyta dalimis – nuo paskutinės dalies gavimo dienos.
1.9. Pirkėjas privalo išsiųsti grąžinamą prekę ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui. Prekė turi būti tinkamai supakuota, kad nebūtų pažeista transportavimo metu.
1.10. Visos grąžinamos sumos pervedamos į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas apmokėjimas, nebent šalys susitaria kitaip.
